Event management v praxi

Pozývame Vás na dvojdňový otvorený tréning „Event manažment v praxi“, kde sa budeme rozprávať o tom, ako dobre zorganizovať event – postupnými krokmi od A po Z, aby sme po jeho realizácii zožali úspech.

Tréning je určený najmä pre:

  • PR/marketingových manažérov a ľudí, ktorí organizujú rôzne podujatia
  • projektových manažérov, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i.
  • asistentky/asistentov zodpovedných za firemné akcie
  • pracovníkov/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov
  • hotelový personál a pracovníkov rezortov, ktorí zabezpečujú eventy pre klientov
  • pracovníkov eventových agentúr

Termín: 9. – 10. október 2024

Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h

Miesto konania: Trenčín (o presnom mieste budeme informovať prihlásených účastníkov)

Cena za dvojdňový tréning: 420 eur/osoba (350 eur bez DPH)

  • Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 10% zľava z ceny
  • Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 10% zľavu z ceny.

V cene tréningu je zahrnuté:

  • pracovný materiál pre každého účastníka
  • coffee break dopoludnia a popoludní
  • obed v zariadení, kde sa tréning bude konať
  • certifikát
  • doplňujúca individuálna konzultácia ku konkrétnemu eventu v rozsahu 1 h

Cieľ a charakteristika tréningu:

Organizácia eventov sa stala neodmysliteľnou súčasťou marketingových aktivít mnohých firiem. Zároveň vznikajú eventové agentúry, ktoré poskytujú komplexné služby pre klientov v oblasti zabezpečovania eventov.

Náš tréning je určený pre obe cieľové skupiny a zameraný na praktickú stránku plánovania a realizácie podujatia. Spoločne prejdeme váš event od prvej myšlienky a cieľa, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie.

Súčasťou tréningu sú praktické cvičenia a práca v skupinách na konkrétnom podujatí, ktorými vás prevedie okrem lektorky aj:

  • Jana Ovesná, organizátorka tímbildingov a majiteľka organizácií Zaži Trenčín a Tarzánia Trenčín
  • Andrej Benian, food creative manažér a majiteľ Gastro Creative

Na čo sa môžete tešiť a čo bude obsahom?

Úvod do event manažmentu a plánovanie eventu

  • Definovanie cieľovej skupiny a cieľu nášho eventu (prečo organizujeme podujatie a čo ním chceme dosiahnuť?)
  • Definovanie potrieb klienta, ktorý u vás bude realizovať svoje podujatie a voľba eventu (prečo váš klient organizuje event, akú atmosféru chce vytvoriť? o čo mu ide?)
  • Oslovenie cieľových skupín/partnerov/sponzorov eventu
  • Technické a organizačné zabezpečenie eventu, scenár eventu
  • Propagačné predmety a darčeky
  • Medializácia akcie
  • Monitoring a vyhodnotenie podujatia

Exekúcia eventu

  • Priestor eventu – ako využiť priestor čo najlepšie, na čo si dať pozor, aby náš event nerušili nečakané okolnosti
  • Catering na evente – ako správne vybrať jedlá a nápoje, aký zážitok chceme hosťom dopriať, čomu sa vyhnúť
  • Hladký priebeh eventu – čo všetko vstupuje do hladkého priebehu, praktické rady a tipy od expertov v tejto oblasti

Pre prihlásenie na program nás kontaktujte na nikola@eventive.sk alebo vyplňte nasledujúci formulár

EVENTIVE.SK

Ako vidia program naši klienti?

Pozitívne hodnotím príjemný a profesionálny prístup lektoriek. Osobitne chcem vyzdvihnúť „ušitie“ školenia na mieru podľa potrieb jednotlivých účastníkov. Školenie bolo pre mňa veľmi inšpiratívne a určite by som ho odporučila každému kto sa pohybuje v oblasti eventov (hotelierstvo, svadby, vnútropodnikové eventy a rôzne iné podujatia).

Veľmi som rada, že som na tomto školení mohla stretnúť takých zaujímavých a inšpiratívnych ľudí 😊

Prajem veľa úspechov a všetko len to najlepšie 😊

Petra Pohorelec, Office Coordinator

Rada by som sa ti poďakovala za skvelé 2 dni, ktoré ste pre nás vytvorili. Cítili sme sa veľmi dobre, nabili sme sa skvelou energiou a dozvedeli sme sa o sebe veľa zaujímavého.

Celé školenie, ktoré ste pre nás s kolegynkami Jankou a Aďkou pripravili, bolo strategicky a hodnotovo veľmi dobre vyskladané a hlavne som za celé 2 dni nezažila nepríjemný pocit, nátlak, že musím, ináč bude… a verte mi, takéto pocity sú na školeniach bežnou súčasťou, že človek musí vychádzať toľko z komfortnej zóny a má viac nepríjemných pocitov, že som nakoniec rada že už to mám za sebou…

Ako som Ti aj spomínala osobne, išla som na školenie s pocitom, že „čo už nové sa môžem naučiť“ a opäť sa mi potvrdilo, že môžem a aj som si odniesla nielen o sebe vzácne informácie, ale ako sa pozerať na veci, ktoré sa mi zdajú jasné automatické… Tiež som si uvedomila, aké je dôležité raz za čas vypnúť, vyčistiť hlavu a načerpať nové podnety a vnemy, ktoré nám majú pomôcť práve vtedy, keď nevieme zastaviť rozbehnutý vlak, alebo si naháňame vlastný chvost.

Je to určitá jedinečnosť čo Nikolka máte a prosím skúste si to udržať.

Andrea Trnovec, VŠZP / oddelenie marketingu

Máte záujem o naše služby?