Pozývame Vás na dvojdňový otvorený tréning „Event manažment v praxi“, kde sa budeme rozprávať o tom, ako dobre zorganizovať event – postupnými krokmi od A po Z, aby sme po jeho realizácii zožali úspech.
Tréning je určený najmä pre:
- PR/marketingových manažérov a ľudí, ktorí organizujú rôzne podujatia
- projektových manažérov, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i.
- asistentky/asistentov zodpovedných za firemné akcie
- pracovníkov/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov
- hotelový personál a pracovníci rezortov, ktorí zabezpečujú eventy pre klientov
- majitelia/zakladatelia eventových agentúr
Termín: 11. – 12. október 2022
Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h
Miesto konania: FUDI Restaurant,
Cena za dvojdňový tréning: 384 eur/osoba (320 eur bez DPH)
- Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 30% zľava z ceny
- Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 30% zľavu z ceny.
V cene tréningu je zahrnuté:
- pracovný materiál pre každého účastníka
- coffee break dopoludnia a popoludní
- obed v zariadení, kde sa tréning bude konať
- certifikát
- doplňujúca individuálna konzultácia ku konkrétnemu eventu v rozsahu 1 h
Cieľ a charakteristika tréningu:
Organizácia eventov sa stala neodmysliteľnou súčasťou marketingových aktivít mnohých firiem. Zároveň vznikajú eventové agentúry, ktoré poskytujú komplexné služby pre klientov v oblasti zabezpečovania eventov.
Náš tréning je určený pre obe cieľové skupiny a zameraný na praktickú stránku plánovania a realizácie podujatia. Spoločne prejdeme váš event od prvej myšlienky a cieľa, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie.
Súčasťou tréningu sú praktické cvičenia a práca v skupinách na konkrétnom podujatí, ktorými vás prevedie okrem lektorky aj:
- Jana Ovesná, organizátorka tímbildingov a majiteľka organizácií Zaži Trenčín a Tarzánia Trenčín
- Andrej Benian, food creative manažér, FUDI Restaurant a majiteľ Gastro Creative
Na čo sa môžete tešiť a čo bude obsahom?
Úvod do event manažmentu a plánovanie eventu
- Definovanie cieľovej skupiny alebo definovanie potrieb klienta, ktorý u vás bude realizovať svoje podujatie a voľba eventu
- Oslovenie cieľových skupín/partnerov/sponzorov eventu
- Tvorba scenára eventu
- Príprava a distribúcia pozvánok
- Technické a organizačné zabezpečenie eventu
- Propagačné predmety a darčeky
- Medializácia akcie
- Monitoring a vyhodnotenie
Exekúcia eventu
- Priestor eventu – ako využiť priestor čo najlepšie, na čo si dať pozor, aby náš event nerušili nečakané okolnosti
- Catering na evente – ako správne vybrať jedlá a nápoje, aký zážitok chceme hosťom dopriať, čomu sa vyhnúť
- Hladký priebeh eventu – čo všetko vstupuje do hladkého priebehu, praktické rady a tipy od expertov v tejto oblasti
Pre prihlásenie na program nás kontaktujte na nikola@eventive.sk alebo vyplňte nasledujúci formulár