Event management v praxi
Tréning je určený najmä pre:
- PR/marketingových manažérov a ľudí, ktorí organizujú rôzne podujatia
- projektových manažérov, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i.
- asistentky/asistentov zodpovedných za firemné akcie
- pracovníkov/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov
- hotelový personál a pracovníkov rezortov, ktorí zabezpečujú eventy pre klientov
- pracovníkov eventových agentúr
Termín: 9. – 10. október 2024
Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h
Miesto konania:
Cena za dvojdňový tréning: 420 eur/osoba (350 eur bez DPH)
- Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 10% zľava z ceny
- Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 10% zľavu z ceny.
V cene tréningu je zahrnuté:
- pracovný materiál pre každého účastníka
- coffee break dopoludnia a popoludní
- obed v zariadení, kde sa tréning bude konať
- certifikát
- doplňujúca individuálna konzultácia ku konkrétnemu eventu v rozsahu 1 h
Cieľ a charakteristika tréningu:
Organizácia eventov sa stala neodmysliteľnou súčasťou marketingových aktivít mnohých firiem. Zároveň vznikajú eventové agentúry, ktoré poskytujú komplexné služby pre klientov v oblasti zabezpečovania eventov.
Náš tréning je určený pre obe cieľové skupiny a zameraný na praktickú stránku plánovania a realizácie podujatia. Spoločne prejdeme váš event od prvej myšlienky a cieľa, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie.
Súčasťou tréningu sú praktické cvičenia a práca v skupinách na konkrétnom podujatí, ktorými vás prevedie okrem lektorky aj:
- Jana Ovesná, organizátorka tímbildingov a majiteľka organizácií Zaži Trenčín a Tarzánia Trenčín
- Andrej Benian, food creative manažér a majiteľ Gastro Creative
Na čo sa môžete tešiť a čo bude obsahom?
Úvod do event manažmentu a plánovanie eventu
- Definovanie cieľovej skupiny a cieľu nášho eventu (prečo organizujeme podujatie a čo ním chceme dosiahnuť?)
- Definovanie potrieb klienta, ktorý u vás bude realizovať svoje podujatie a voľba eventu (prečo váš klient organizuje event, akú atmosféru chce vytvoriť? o čo mu ide?)
- Oslovenie cieľových skupín/partnerov/sponzorov eventu
- Technické a organizačné zabezpečenie eventu, scenár eventu
- Propagačné predmety a darčeky
- Medializácia akcie
- Monitoring a vyhodnotenie podujatia
Exekúcia eventu
- Priestor eventu – ako využiť priestor čo najlepšie, na čo si dať pozor, aby náš event nerušili nečakané okolnosti
- Catering na evente – ako správne vybrať jedlá a nápoje, aký zážitok chceme hosťom dopriať, čomu sa vyhnúť
- Hladký priebeh eventu – čo všetko vstupuje do hladkého priebehu, praktické rady a tipy od expertov v tejto oblasti
Pre prihlásenie na program nás kontaktujte na nikola@eventive.sk alebo vyplňte nasledujúci formulár