Profesionálna komunikácia pre asistentky
Tréning je určený prioritne pre začínajúce asistentky, asistentov, pre pracovníkov a pracovníčky na sekretariáte, office manažérov/manažérky, asistentov/asistentky, ktorí sú pravou rukou manažmentu a sú na svojej pozícii krátko.
Cieľom je:
- predstaviť prácu asistenta/asistentky – čo je ich úlohou, čo sa očakáva, na čo si dať pozor, sekretariát v zmysle vstupného bodu do firmy, prvý dojem a i.
- zlepšiť svoje vystupovanie na pozícii asistentky/asistenta a pôsobiť profesionálne
- naučiť sa zvládať náročné situácie v rámci komunikácie (asertívna komunikácia, aktívne počúvanie)
- zefektívniť komunikáciu aj v rámci iných kanálov (e-mailová komunikácia, telefonická komunikácia, písomná komunikácia)
- oboznámenie sa s pravidlami STN noriem – ich využitie v každodennej práci asistentky
- spoznať pravidlá biznis etikety a vedieť ich využiť pri práci asistentky/asistenta
Cieľová skupina
- asistentky, pracovníčky na sekretariáte, welcome deskoch
- „pravé ruky“ manažmentu
- office manažérky/manažéri
Termín: 21. – 22. jún 2022
Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h
Miesto konania: Bratislava
Cena za dvojdňový tréning: 384 eur/osoba (320 eur bez DPH)
- Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 30% zľava z ceny
- Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 30% zľavu z ceny.
V cene tréningu je zahrnuté:
- pracovný materiál
- certifikát o absolvovaní tréningu
- coffee break dopoludnia a popoludní
Náplň tréningu:
1. Profesionálny sekretariát
- Organizácia a sekretariát. Organizačná kultúra firmy
- Postavenie sekretariátu vo firme. Sekretárka alebo asistentka?
- Prvý dojem a welcome desk – Vstupné brány do firmy
2. Profesionálna komunikácia
- Osobnosť asistentky/asistenta a jej/jeho komunikácia
- Ako komunikovať s rôznymi typmi osobností
- Neverbálna komunikácia (ako neverbálne prejavy môžu ovplyvniť našu komunikáciu)
- Asertívne správanie (ako komunikovať v neštandardných situáciách)
- Pravidlá aktívneho počúvania a v čom nám pomáha
- Telefonická komunikácia (čo všetko „vidíme“ ušami)
- Netiketa – zásady etikety pri písaní e-mailov
- Písomná komunikácia podľa pravidiel STN noriem
- Profesionálny outfit a visage asistentky
4. Obchodná a spoločenská etiketa
Základné pravidlá biznis etikety (oslovovanie, pozdravy, podanie ruky)
Privítanie návštevy, starostlivosť o klienta/hosťa
Ak vás daný tréning, oslovil kontaktujte priamo lektorku tréningu Nikolu, alebo sa prihláste priamo vo formulári: