Profesionálna komunikácia pre asistentky

Tréning je určený prioritne pre začínajúce asistentky, asistentov, pre pracovníkov a pracovníčky na sekretariáte, office manažérov/mana­žérky, asistentov/asis­tentky, ktorí sú pravou rukou manažmentu a sú na svojej pozícii krátko.

Cieľom je:

  • predstaviť prácu asistenta/asistentky – čo je ich úlohou, čo sa očakáva, na čo si dať pozor, sekretariát v zmysle vstupného bodu do firmy, prvý dojem a i.
  • zlepšiť svoje vystupovanie na pozícii asistentky/asis­tenta a pôsobiť profesionálne
  • naučiť sa zvládať náročné situácie v rámci komunikácie (asertívna komunikácia, aktívne počúvanie)
  • zefektívniť komunikáciu aj v rámci iných kanálov (e-mailová komunikácia, telefonická komunikácia, písomná komunikácia)
  • oboznámenie sa s pravidlami STN noriem – ich využitie v každodennej práci asistentky
  • spoznať pravidlá biznis etikety a vedieť ich využiť pri práci asistentky/asis­tenta

Cieľová skupina

  • asistentky, pracovníčky na sekretariáte, welcome deskoch
  • „pravé ruky“ manažmentu
  • office manažérky/manažéri

Termín:   21. – 22. jún 2022

Dĺžka trvania: 9.00 – 16.00 h

Miesto konania: Bratislava

Cena za dvojdňový tréning: 384 eur/osoba  (320 eur bez DPH)

  • Cena pre členov SOPK a členov Biznis klubu FSH: 30% zľava z ceny
  • Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti, druhý účastník má 30% zľavu z ceny.

V cene tréningu je zahrnuté:

  • pracovný materiál
  • certifikát o absolvovaní tréningu
  • coffee break dopoludnia a popoludní

Náplň tréningu:

1. Profesionálny sekretariát

  • Organizácia a sekretariát. Organizačná kultúra firmy
  • Postavenie sekretariátu vo firme. Sekretárka alebo asistentka?
  • Prvý dojem a welcome desk – Vstupné brány do firmy

2. Profesionálna komunikácia

  • Osobnosť asistentky/asistenta a jej/jeho komunikácia
  • Ako komunikovať s rôznymi typmi osobností
  • Neverbálna komunikácia (ako neverbálne prejavy môžu ovplyvniť našu komunikáciu)
  • Asertívne správanie (ako komunikovať v neštandardných situáciách)
  • Pravidlá aktívneho počúvania a v čom nám pomáha
  • Telefonická komunikácia (čo všetko „vidíme“ ušami)
  • Netiketa – zásady etikety pri písaní e-mailov
  • Písomná komunikácia podľa pravidiel STN noriem
  • Profesionálny outfit a visage asistentky

4. Obchodná a spoločenská etiketa

Základné pravidlá biznis etikety (oslovovanie, pozdravy, podanie ruky)

Privítanie návštevy, starostlivosť o klienta/hosťa

Ak vás daný tréning, oslovil kontaktujte priamo lektorku tréningu Nikolu, alebo sa prihláste priamo vo formulári:

 

Máte záujem o naše služby?